2014年3月25日 星期二

**試食** 自然良坊「天然鈣」與「智高魚油DHA」

早兩個星期, 收到了自然良坊送來的「天然鈣」與「智高魚油DHA」


自然良坊呢個品牌我之前都聽過, 因它推出的靈芝孢子係早年消委會報告有唔錯o既comment  (係當時唯一樣本100% 「全破壁」靈芝孢子) 而價錢又唔太貴, 所以我對呢個品牌有印象

而上佢o地官網, 見自然良坊係2010年拎o左「香港名牌」, 產品符合GMP優質生產標準, 所以我都安心俾芝士餅試下.......

...........因為如果認識芝士餅o既朋友, 又同佢出過街食飯o既人就知佢幾咀刁 (甚至叫痳煩)

出街除o左白飯或者白麵包, 其他o野一概唔食

係屋企就好d, 菜魚肉都會食.............但都好~好~好很揀擇 ><  

而且今期愛食蛋, 下星期又會屎都唔食入口

今日唔食瓜, 過幾日可能又會食, 之後又唔食過 -____-

學校老師對佢唔食有料包都拿她沒法.........有時迫下佢食晒, 唔夠兩分鐘又嘔晒出來俾你睇 ><"

唉 ~ 唉 ~ 唉 ~

所以我一直都好擔心偏食o既餅會營養不均竹衡

所以今次收到自然良坊呢兩款兒童產品, 我都好樂意俾芝士餅試食

你o地睇............芝士餅知有禮物送俾佢幾開心 ~



仲仔細硏究包裝說明, 哈!



嘻嘻, 睇來豬仔包都想試啊...............e, 你又知DHA魚油丸6個月就食得呀 XDDD 



好, 先介紹第一款「天然鈣」

大家都知小朋友在發育增高的黃金時期,身體需要大量的鈣及營養支援發育。缺乏鈣可能導致發育遲緩,身型矮小,體重過輕等問題。

另外,鈣有助增強小朋友的吸收能力,能更有效地攝取食物養份,幫助成長,所以補充適量的鈣, 可以有助孩子體格長遠發展

「天然鈣」由新西蘭製造, 採用新西蘭至純奶源, 跟化學合成鈣質大不相同,屬純食物配方,不燥熱,特別合幼嫩, 腸胃敏感o既人食用

粒粒「天然鈣」以牛牛造型, 的確吸引到小朋友



按指示, 1-11歲小朋友每日建議食1粒, 12歲以上就每日2粒

而3歲以下小朋友可以磨碎溝入奶到

芝士餅過o左3歲, 可以就貢咀嚼當糖食啦, 仲可以代替平時o既零食呢 ~





另一款試食產品係「智高魚油DHA」



源自頂級野生深海鮪魚(吞拿魚)作原材料,採用新西蘭獨有先進科技,提煉出高純度深海魚油奧米加3(Omega-3)精華

DHA對腦部、眼睛、心臟血管健康,和改善過敏症狀都有較顯著的功效,在奧米加3(Omega-3)不飽和脂肪酸中,DHA比EPA更有益,是最寶貴的成分,能直接進入血液,被腦或肝等器官吸收。但人體不能自行製造足夠的DHA和EPA,所以須經由日常飲食攝取充足份量。

DHA對孕婦都好好, 可以一人食兩人補呢~

小朋友就建議1日1粒, 孕婦或者授乳O既媽媽就可以1日2粒
但由於呢粒魚油丸太似粒藥丸, 而且都幾大粒, 為怕芝士餅唔食, 我就剪o左粒魚油丸撈入芝士餅至愛o既白飯俾佢食
我先放粒魚油丸係白飯上面一陣, 利用飯o既熱力令魚油丸軟身, 我就剪開魚油丸尾部放d魚油出來 (因魚油丸中間部份比較難剪)
當然俾小朋友試食呢家o野, 做媽媽o既一定會自己先試o左先啦
我自己覺得「天然鈣」個味道居然有d似go go 力糖, 都幾易咀嚼同入口而「智高魚油DHA」就有d橙味, 不過我撈o左入飯, 芝士餅就未必太覺 :p
so far 食o左個幾星期, 成效當然即時睇唔到, 不過 at least 冇乜side effect
所以我都會繼續俾芝士餅食埋落去作supplement ~

當然, 最天然梗係食新鮮食物啦........

........不過, 我確信平日我屋企就算日日食唔同飯菜, 食物營養都未必可以均衡吸收, 所以我自己覺得食下適量supplement 都可以接受啊~

銷售點: 自然良坊專門店 (九龍彌敦道760號聯合廣場30號地下) 及萬寜

沒有留言:

張貼留言